onsdag 2 september 2009

Dagen har bestått av mestadels plugg. Skrivit om Borderline och Tourettes syndrom. Väldigt intressant! Satt i biblioteket ett par timmar, får lite mer gjort där än att sitta hemma känns det som. Lånade med mig några böcker hem, det är såå skönt att slippa köpa alla böcker och spendera en jäkla massa pengar på det. Jag reserverade dock en bok i förra veckan som någon lånat och inte lämnat tillbaka den när den skulle (skulle vara inne den 25e.). Hur irriterad bli man på sånt!? Mycket! Men, jag klarar mig på de tre böcker jag bar hem idag och de som jag läste på bibblan! :)
Imorgon är det skolan hela dagen som gäller. Vi har tre timmars uppehåll mellan basgruppsträffen och föreläsningen, lite segt, men ska passa på att sitta med vårt grupparbete som ska redovisas nästa vecka.
De ringde från jobbet idag, om jag kunde jobba i natt, kan jag såklart inte denna gången. Men det verkar som att det kan bli ett par nätter till helgen! Fint det, goa pengar! :)
Tränade då i måndags, men friskis ger mig inte den muskeluppbyggnaden jag vill ha, eftersom det är inte riktigt den sortens träningen. Tycker inte att det ger något speciellt. Och gym är jag inte så sugen att gå på tror jag, i så fall skulle jag haft en personlig tränare. Något mellanting mellan friskis och gym, men vad skulle det kunna tänkas vara? Känns inte som att det finns så många träningsalternativ i Olofström heller (som skulle passa mig), eller så är det bara jag som inte känner till allt som finns. Det är väl nästan bara är friskis och gym som gäller här!? Simhallen har några spännande pass har jag sett, men det kostar ju skjortan! Nej, det får ta och bli anabola! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar