måndag 31 augusti 2009

Då var helgen över! Det har varit en mycket trevlig helg! :) I fredags körde jag och David till Bromölla möbelaffär och beställde ett matsalsbord, äntligen! Det är färdigt att hämtas på fredag! När vi precis hade kört ner till Bromölla ringde de från jobbet och undrade om jag kunde jobba natten, och visst det gjorde jag! Det var ett tag sedan jag jobbade natten, men det gick bra. Jag var faktiskt inte trött när jag var på jobbet, men väl hemma och efter jag sovit några timmar DÅ var jag trött!
Rina och Teresa kom hit i lördags eftermiddag och hade med sig smörgåstårta som de hade gjort. Det passade väldigt bra eftersom jag inte orkat äta någon frukost eller inte orkade ställa mig och laga något att äta heller! ;) På kvällen var det dags för kräftskiva hos Micka och Fidde. Jag hade grymt kul. Skrattade ungefär hela tiden och så mycket att jag riktigt kände magmusklerna fick jobba.. Haha.. En väldigt lyckad och rolig fest med andra ord!
I söndags eftermiddagen körde vi till Kristanstad med Micka och Fidde. Efter endel shoppande på ÖoB, Rusta, Biltema och Eko tänkte vi att vi skulle äta någon fet mat på pizzan i Jämshög, men det var såklart semesterstängt, så vi stack till Katrins istället!
Idag har jag någon fråga kvar som vi har till skolan imorgon. Annars idag har jag plockat lite här hemma. Ikväll är det äntligen dags att börja träna igen!

1 kommentar:

  1. kul att ni kom snyggingar! jaså du ska träna bort den goda pizzan va =) puss

    SvaraRadera