fredag 11 september 2009

Fredag! Skönt att vara ledig om fredagarna, då blir det riktig långhelg! :) Imorgon ska vi åka till Hässleholm för Pittssons 25års fest. Den ser jag verkligen fram emot. På inbjudan stod det "utforska Hässleholm på ett annorlunda sätt....tillslut kommer vi hamna på en plats, där vi ska äta och festa plus mycket annat roligt hela kvällen ". Spännande! Han har nog planerat in massa skoj! :) Och massa folk skulle det bli! Kul, kul!
Vi hämtade förresten vårt matsalbord och stolar. Men när vi satte ihop bordet tyckte vi att det var för litet.. Så ringde till Bromölla möbelaffär och hörde om vi kunde byta det till ett större. Och det kunde vi, men det kommer inte hem förrän v40. Så det är bara till att vänta, men hellre det och att det blir bra! :)
Nehe, jag ska ta och plugga nu! Psykiatri-tenta på fredag, konstigt nog har jag ingen ångest, än... men det kommer väl, eller så har jag börjat lära mig att inte stissa upp! ;)
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar