torsdag 17 september 2009

Psykiatri-tenta imorgon. Och jag har inte någon tenta-ångest alls, vet inte om det är bra eller dåligt. Men jag tycker ändå att jag har koll på läget, förhoppningsvis. Men, jag ska inte vara alltför självsäker, så idag blir det att prenta in lite mer i skallen och bara hoppas att det går vägen så att jag har detta avklarat också! Jag går och rabblar allt i huvudet mestadels av den vakna tiden så förhoppningsvis så sitter det där..
Jaha, i lördags var vi då hos Pittsson på hans 25års fest. Tog tåget ner med Carro och Linus, sedan mötte vi upp Louise och Paul på stationen i Hässleholm. Gick upp till Andreas lägenhet och utanför mötte vi Micka och Fidde. Väl inne hälsade vi på folket som redan anlänt och inväntade resten. Och så fick vi en välkomstdrink och blev vi uppdelade i olika grupper som skulle bege sig ut på äventyr. Det blev en krogrunda på Hässleholms olika ställen och med lite saker att göra, som att ta kort med en staty, två främlingar.. Ja, det var trevligt. Till sist gick vi till stället där vi skulle tillbringa kvällen. Åt, skålade, sjöng och kollade på bilduppvisning som Andreas hade satt ihop. Mycket roligt! :) Det var en riktigt trevlig dag, med ett och annat missöde och konstiga beteenden, men det hör ju nästan till! ;) Kvällen blev lång och jag gav upp vid 20 över 3 tror jag klockan var. Men mina rumskamrater, David, Carro och Linus kom till rummet vid kl 6 på morgonkvisten! :) Det är ett bevis på att festen höll igång och var lyckad! :)
I tisdags åt vi på pizzan i Jämshög med Carro och Linus, då påminde vi varandra om alla händelser och det blev måånga skratt! :D
Nähä, nu ska jag nog ta och starta dagens pluggande!
Adjökens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar